Anser du att ditt drömjobb är inom räckhåll?

måndag 23 augusti 2010

efter högskolestudier

Nu nalkas höstterminen och Melanie ska inte börja skolan längre :(
Att jobba är kul, på ett sätt men att studera har fan varit det bäst men även värsta i mitt liv. Alla olika kurser har utvecklat mig så mycket men ändå har jag inte en plattform att använda dem i. Det är synd.
Idag ska jag dock ringa ett visst sportförbund och fråga om de behöver hjälp med marknadsföringen. (Jag har hört det på en fest heheh) Fuling jag är.

Igår blev jag även intervjuad för en artikel i City. Det ska bli spännande att se hur den blir. Nu måste jag bege mig till jobb och sedan blir det tandläkaren för hela slanten. Eller pappas slant faktiskt för han lovade att hjälpa mig. Fick ingen födelsepresent för att jag aldrig önskar mig något men tandläkare får han mer än gärna betala som en försenad birthdaypresent!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar