Anser du att ditt drömjobb är inom räckhåll?

tisdag 17 augusti 2010

Ett svar, dock negativt


Hej!

Tack för din trevliga ansökan och för det intresse du visat genom att vilja arbeta hos oss i våra butiker på Pocket Shop.

Vi har ingen ledig tjänst att erbjuda dig i nuläget, men vi behåller gärna din ansökan och ber att få återkomma till dig i det fall att vi behöver personal till hösten.

Med vänlig hälsning
Klara Hägglund, personalansvarig Pocket Shop



Ja men titta där, ett fint mail man fick av personalansvarig. Nu hade de inga lediga tjänster men istället för att skita i mitt cv och brev jag skickade in så visade de mig lite värdighet i mitt jobbsökande och svarade. 

De senaste dagarna har jag skickar iväg mitt CV till olika bokhandlar runt om i Köpenhamn, men inte är jag klar än. Utan jag letar frenetiskt efter olika ställen att kontakta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar